torsdag 6. november 2008

Ting 16

Etter å ha Googlet diverse uttrykk fra oppgaven er jeg
litt mere med hva dette dreier seg om.

Gikk inn og så på Mashup Award Winners. Der gikk jeg inn og kikket på "filter by category".

Kikket på mange emner og fant ut at de var brukbare.

Dumt at alt er på engelsk, men for all del, det går jo fint an å få ideer.

Gikk inn på en Mashup med navnet HealthMap.

Den hadde fire categorys, fitnes, google, search, travel. I denne Mashupen var det enormt mye som kunne leses. Spennende hva som kan gjøres på nettet.



Hvis jeg skulle velge emner på en Mashup på privat basis ville jeg tatt med mat, krydder,
drikke, lydbøker og akrylmaling.

På jobb ville jeg ha valgt ulike bibliotekkataloger, litteraturanmeldelser fra aviser og forlag og
AMB.
Brukte tid på Talis Developer Network. Syntes den var vanskeligere å navigere i.

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Da har du gjort ferdig ting 16!
Bra!
Hilsen Marianne