torsdag 20. november 2008

Ting 21


Web 2 Awards.
Har kikket på siden Seomoz, hvor vinnere blir presentert. http://www.seomoz.org/web2.0/short.
og den norske siden
http://www.idg.no/tester/programvare/internettverktoy/article46691.ece
Her kan en lese til øyet blir stort og vått. Hele 44 Award Categories på Seomoz siden.
Kikket på forskjellige vinnere.
Fra mitt ståsted kan jeg ikke vurdere om nr.1 på listen er bedre enn de lengere ned.
Det som jeg synes er positivt er en kan gå inn og finne ideer blant alle kategoriene senere, hvis behovet er tilstede.
Førsteinntrykket av headingen på Seomoz siden var veldig glamorøs, rene "Oscar" .

På min vei i sidene fant jeg mange kjente sider som Flickr, YouTube, Igoogle, Twitter, Facebook og Bloglines som hadde hederlige omtaler, eller sto som vinnere.
Men kunne ikke finne kursopplegget "23 ting" under noen kategori som vinnere eller nominerte.

Fant en morsom side jeg vil kose meg meg. Fun Stuff.
En av vinnerne, HairMixer, var severdig.
Her skifter man hårfarge i en fei. Litt lek må en ha med i hverdagen

1 kommentar:

lene sa...

flott! ting 21 er notert:-)