fredag 7. november 2008

Ting 18



Da har jeg opprettet en konto i Zoho Writer.

Skrev litt og laget en liten tabell.

Fikk ikke overført den direkte til bloggen min med knappene på siden.

Sendte det som email og kopierte adressen derifra til bloggen min.

Nå ser jeg at jeg ikke får åpnet den fra denne redigeringsiden i bloggen, hm... merkelig

Kanskje den blir aktiv når jeg publiserer den... jeg prøver...




http://mail.google.com/mail/#inbox/11d9f5556775685a.


Ja, så lærte jeg noe nytt igjen.


1 kommentar:

Marianne W. sa...

Hvis du vil publisere innlegget ditt på denne bloggen: Trykk Publish i ZohoWriter, opprett en forbindelse mellom Zoho og bloggen din (Blogger)Dette er en tilsvarende prosedyre som da du opprettet forbindelse mellom bloggen din og Flickr.
Ting 18 er notert :-)
Hilsen Marianne